Кіл-ть кімнат
Поверховість будови
Поверх
Этаж
Показати розширений пошук
Ціна
Пл. загальна (м²)
Показати розширений пошук

Основні положення Корпоративного Кодексу агентства нерухомості «Президент»

Цілі компанії

Агентство нерухомості «Президент» працює, щоб отримувати результат. Ми прагнемо розвиватися швидше і досягати більшого, ніж будь-хто. Головна наша мета – це лідерство на одеському ринку нерухомості. Поставлені цілі захоплюють нас, а досягнуті – дозволяють пишатися. Кожен співробітник нашої компанії - це професіонал високого класу, що прагне динамічного розвитку своїх здібностей, постійного покращення власних результатів. Кожен із нас - не просто найманий працівник, а член команди, повною мірою причетний до загальних перемог та поразок. У цьому запорука успіху всієї Компанії. Цілеспрямованість, результативність, лідерство, креативність, команда, відповідальна свобода - ось цінності, які ми поділяємо, та поваги до яких ми очікуємо від кожної людини, яка приходить до компанії.

Цінності компанії

З перших днів існування Компанії, в її основу ми поклали традиції чесності та сумлінності у взаєминах як усередині компанії, так і поза нею. У своїй діяльності ми сповідуємо наступні цінності:

  • Законність;
  • Повага до цінності та гідності особистості;
  • Професіоналізм та сумлінність;
  • принцип команди;
  • Відкритість;
  • Безпека;
  • Відповідальність.

Загальні принципи ділової етики

Принципи та норми ділової етики ґрунтуються на загальнолюдських моральних вимогах та моральних нормах, виходячи з розуміння значущості суспільних інтересів, потреби забезпечення правопорядку та справедливості.

Ми поділяємо такі принципи ділової поведінки:

  • принцип команди;
  • Чесності та справедливості;
  • Взаємної поваги;
  • Повага до договору;
  • Добросовісної конкуренції;
  • Відмова від підкупу у діловій практиці;
  • Вирішення спорів правовим шляхом;
  • Повага до своєї професії.

Основні принципи взаємовідносин із клієнтами

Ми розуміємо, що Клієнт – найважливіша людина в Компанії. Він – ключова фігура всього бізнесу. Тому ми ніколи не перериваємо розмову (особисту чи по телефону) свого колеги із клієнтом.

У своїй діяльності ми дотримуємося принципу «Чесної роботи». Ми не застосовуємо оманливі або нечесні методи продажу, що вводять в оману.

З самого початку роботи з Клієнтом, без будь-яких прохань з його боку, ми повідомляємо Клієнту лише вірні та перевірені відомості. Наш опис завжди точний і повний, особливо щодо ціни та умов оплати.

Особисті контакти або телефонні контакти встановлюються в коректній формі і не нав'язливі. Ми припиняємо показ або розмову по телефону на вимогу Клієнта.

Ми в жодному разі не використовуємо у своїх інтересах довіру Клієнта, відсутність у нього досвіду укладання угод, а також вік, стан здоров'я, нерозуміння чи незнання законів.

Ми прагнемо зробити все можливе для мінімізації будь-яких ризиків, пов'язаних з угодою для клієнта, ділового партнера, колеги, Компанії, а також інших сторін, які задіяні в угоді.

Принципи взаємин між співробітниками

Ми працюємо в одній команді і результати роботи одного співробітника безпосередньо пов'язані з результатами роботи іншого. Для того, щоб побудувати максимально ефективну та комфортну взаємодію між людьми, ми використовуємо такі принципи у своїй роботі:

- ми виявляємо повагу та позитивне ставлення до ринку нерухомості, Агентства «Президент», керівного складу, своїх керівників, співробітників своєї та інших філій. Ми працюємо таким чином, щоб репутація нашого Агентства у ділових та громадських колах тільки покращувалась.

- кожен із нас у міру своїх знань та досвіду допомагає колегам за професією, розраховуючи на таку ж допомогу з їхнього боку, а також сприяє іншим учасникам ринку. Якщо нам потрібна допомога, перше, що ми робимо – це звертаємось до своїх колег.

- відкритість та чесність є необхідними умовами нашої роботи. Будь-які приховані інтриги та маніпуляції всередині команди є неприйнятними для нас.

- ми завжди реально оцінюємо ситуацію і думаємо про те, як наші вчинки позначаться на роботі Компанії. Ми ставимо перед собою лише ті цілі, яких реально можемо досягти.

- ми розуміємо, що для того, щоб ефективно працювати разом, важливо поважати своїх колег, віддавати належне їхнім перевагам, допомагати (або, як мінімум, не заважати) їм справлятися зі своїми недоліками, довіряти людям і намагатися виконувати свою роботу якнайкраще.

Ми робимо все необхідне, щоб у нашому колективі було створено атмосферу взаємної довіри, поваги та взаємовиручки. Однак це має бути довіра впевнених у собі професіоналів, а не готовність прощати будь-які помилки через особисту симпатію. Адже якщо один припустився помилки, недбало поставився до роботи, то іншому доведеться виправити її і виконати більший обсяг роботи. Кожен з нас знає свої обов'язки, які ми повинні виконувати якнайкраще, щоб: по-перше – реалізувати свій потенціал цільної творчої особистості, а по-друге – не створювати додаткових труднощів своїм колегам та команді.


Імідж Компанії

Вибудовуючи свій зовнішній та внутрішній імідж, ми ґрунтуємося на наступних принципах:

- краще бути, ніж здаватися. Ми не заявляємо про себе нічого зайвого. Якими б сміливими були наші претензії, ми готові відповісти за свої слова і підтвердити власні амбіції справою;

- Ми готові говорити з Вами Вашою мовою. Ми не прагнемо змінити весь світ, ми поважаємо соціальні, культурні та національні відмінності між людьми, і готові знаходити спільну мову з будь-якою;

- красиво – значить правильно! Ми хочемо не просто успішно працювати, нам потрібно діяти так, щоб викликати в інших замилування, а у себе – законну гордість. Витонченість, елегантність – ось стиль, якого ми хочемо дотримуватися. Тому, знайшовши раціональне рішення, ми піклуємося ще й формою його втілення.

Ми пропонуємо порядність, високий професіоналізм, сумлінність та турботу про інтереси клієнта.